[Mozilla] presentació

MANUEL SOENGAS NUÑEZ msoengas a xtec.cat
dim jun 7 12:32:04 CEST 2016

Hola a toth a m,

el menu nom és Manel i m'agradaria col·laborar amb el projecte. Crec que
puc aportar en els àmbits de traducció d'anglés a català i viceversa de
guies, tutorials i també resolent dubtes dels usuaris.

La part de programació m'agrada força però prefereixo veure les eines,
recursos per valorar si puc aportar algun valor.

Treballo, des de fa temps, com a gestor TIC al departament d'ensenyament i
en aquest sentit voldria aportar el meu gra de sorra.

salut

manel

--
*​**Manel Soengas Núñez*
*​Gestor TIC​*

Onofre Arnau, 32  I  08301 - Mataró I  Tel. 936 931 890 ext. 6407
msoengas a xtec.cat  http://www.gencat.cat/ensenyament

*Abans d'imprimir aquest missatge, penseu si és realment necessari fer-ho:
el medi ambient és cosa de tothom.Aquest missatge s'adreça exclusivament a
la persona destinatària i pot contenir informació privilegiada o
confidencial. Si no sou la persona indicada, us recordem que  l'ús,
divulgació i/o còpia sense autorització és prohibida en virtut de la
legislació vigent. Si heu rebut aquest missatge per error, us demanem que
ens ho feu saber immediatament per aquesta via i que el destruïu.*

This email and the information within are CONFIDENTIAL and it is intended
exclusively for the addressee. If this message has been received in error,
you are not entitled to use, disclose, distribute copy or rely on this
email in any way. Please notify us immediately by email and delete it from
your system.