[Mozilla] Migració dels projectes del Verbatim al Pontoon - no traduïu més al Verbatim

dis nov 28 00:28:38 CET 2015

Ep

A la llista de traducció de Mozilla diuen que el proper dimarts 1 de
desembre migraran els projectes de Verbatim a Pontoon.

Tot i les mancances del Pontoon, sembla que és bo anar cap allà per anar
simplificant la dispersió de projectes i eines.

Això implica que fins a nova ordre, NO treballeu més en els projectes
del Verbatim.

Quan s'hagi fet la migració, només quedarà:
1) el Locamotion (http://mozilla.locamotion.org/ca), que és una
instal·lació de Pootle que conté la traducció dels productes (Firefox,
Thunderbird, Firefox OS, etc.) i les pàgines web/campanyes de mozilla.org i
2) el Pontoon, que contindrà els projectes col·laterals, com la pàgina
de complements, Marketplace, etc.

Diuen que si volem ens podem quedar temporalment al Verbatim, però no
crec que sigui necessari.

Us recordo els projectes afectats d'un missatge que vaig enviar fa uns dies:

salut
jordi s