[Mozilla] Segrest de fils

Sergi Rodrigues sergio.cero a gmail.com
dic nov 25 22:46:21 CET 2015

Ups... ho sento papapep. Em sap greu dir-ho però no sabia ni que això
que expliques fos possible... Haig de reconèixer que aquesta és de les
poques llistes de correu en la que participo activament.

T'agrairia que m'aclarissis com hauria de fer per treure un tema nou o fil.
Fins a on entenc:

  * mentres escrigui a mozilla a llistes.softcatala.org vaig bé oi? vull
    dir, així delimito QUI rebrà el meu correu. Corregeix-me si us plau
    si vaig errat.

  * tenia la impressió que el "fil" el manté l'assumpte del correu...
    així que si el canvio estic canviant de fil, no? Aquí és on crec que
    potser ho he fet malament. Help, please!!! jejeje