[Mozilla] Paquets de llengua valencians

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
diu ago 16 16:56:56 CEST 2015

Hola Toni,

En primer lloc, agrair-te la feina que has fet durant tots aquests anys per
a que els complements estigueren actualitzats. ­čĹĆ­čĹĆ­čĹĆ

He estat donant-li una ullada als scripts al Github, per├▓ no he trobat res
relacionat amb el paquet valencià. Potser m'he perdut alguna cosa.

De tota manera, m'agradaria saber millor quina part de "sistemes" implica
aquesta tasca, per exemple si el proc├ęs es fa en un ├ámbit superior (altres
tasques de manteniment de Mozilla) o ├ęs un proc├ęs independent?

Tamb├ę comentar-te que he enviat un missatge a la llista de Softvalenci├á, a
veure si alg├║ s'anima ;)

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >