[Mozilla] Paquets de llengua valencians

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
diu ago 16 16:56:56 CEST 2015

Hola Toni,

En primer lloc, agrair-te la feina que has fet durant tots aquests anys per
a que els complements estigueren actualitzats. 👏👏👏

He estat donant-li una ullada als scripts al Github, però no he trobat res
relacionat amb el paquet valencià. Potser m'he perdut alguna cosa.

De tota manera, m'agradaria saber millor quina part de "sistemes" implica
aquesta tasca, per exemple si el procés es fa en un àmbit superior (altres
tasques de manteniment de Mozilla) o és un procés independent?

També comentar-te que he enviat un missatge a la llista de Softvalencià, a
veure si algú s'anima ;)

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >