[Mozilla] Firefox 2.2 acabat al locamotion

dim abr 7 00:44:27 CEST 2015

Hola,

He acabat les cadenes pendents del FirefoxOS 2.2 al Pootle de
locamotion: http://mozilla.locamotion.org/ca/firefoxos/
No em queda clar com fer que això vagi "a missa".

Segons la info del projecte:

>   Firefox for the next 2 billion users
>
> When you wish to upstream your translations to Mozilla please let us
> know <http://mozilla.locamotion.org/contact/>. If your language is not
> listed here and you'd like to translate Firefox OS on Pootle then
> please also send us a message.

L'enllaç porta a la pàgina de contacte del locamotion.
@Eduard: Normalment com ho fas tu? Envies un missatge a algú? Tiquet? A pèl?
Ho demano perquè, si és qüestió d'enviar-los un missatge directament per
dir-los que ho pugin (o si es pot fer així), ja ho podria fer jo mateix...