[Mozilla] Mudança a Locamotion

diu oct 12 00:03:26 CEST 2014

Hola Eduard,

a mi em sembla fantàstic i, personalment, agrairé força l'alleujament de
responsabilitats.
En els darrers mesos ens hem anat trobant amb molts problemes amb el
translate-toolkit i el Pootle i, malauradament, no tinc prou temps com
per posar-me amb aquestes eines a un nivell de desenvolupador que llur
estat sembla que requereix. És trist, però aquesta és la meva impressió.
Alguns dels companys del Locomotion diria que les utilitza a nivell
professional i crec que això és un bon punt per a un bon manteniment.

Si la migració tira endavant, desmantellaria el Pootle de Softcatalà. La
resta de projectes que hi tenim no tenen activitat i no es justifica
tenir-los allà.

Els paquets valencians del Firefox i el Thunderbird els anirem generant
des del servidor sense problemes (utilitzem el Hg branca beta i, per
tant, no està lligat amb el cicle de Pootle i Aurora).

L'únic component dramàtic és el SeaMonkey però, la veritat, és que és un
programa que ningú, que jo sàpiga, està utilitzant i provant per tal de
garantir que tot estigui anant bé (a diferència del Firefox i del
Thunderbird).

Doncs això, per la meva part, endavant i gràcies!

El 11/10/14 a les 23:16, Eduard Gamonal ha escrit:

http://www.similis.cc