[Mozilla] Som a Locamotion

diu nov 16 17:15:59 CET 2014

Ep
He mirat tots els projectes del Locamotion (menys el "Web Parts") i he
comparat amb els projectes que teníem a Pootle.

Coses:
- Els comentaris havien desaparegut. Els he tornat a inserir.
- He fet algunes correccions de cadenes que la migració no havia pillat bé.
- Per al FirefoxOS (gaia) els següents fitxers no existeixen a
locamotion i sí existien al Pootle:
     \gaia-ca\apps\browser\browser.properties.po
     \gaia-ca\apps\browser\manifest.properties.po
     Els 2 fitxers són aquests del Pootle antic:
http://pootle.softcatala.org/ca/gaia/apps/browser/
     Això sembla que és el navegador per al Firefox OS. És normal que no
hi siguin?
- Queden algunes cadenes pendents en alguns projectes. Ja les anirem fent.

A partir d'aquí, crec que ja podem treballar sobre el Pootle de
locamotion i oblidar-nos de l'antic (@Toni, no el desmantellis, encara.
Es pot posar en read-only?)

No em queda clar com procedir per al "Web Parts": són els fitxers .lang
que fa en papapep, però no sé com estan d'actualitzats respecte els que
ha anat fent el papapep fora de Pootle.

El 09/11/2014 a les 18:18, Eduard Gamonal ha escrit: