[Mozilla.cat] Treball programat

dim mar 25 10:19:03 CET 2014

puc ocupar-me jo de fer la modificació al tema, no prob.
segurament el cap de setmana podria fer-ho. potser necessitaré ajuda per
accedir per ssh i contrasenyes i coses així.

quant al trello, em sembla bé tenir eines de gestió de projectes però
preferiria que fos obert.
no l'he utilitzat mai i no sé si en farem gaire ús. podem buscar alguna
cosa lliure i provar-ho? voleu provar trello uns dies i si veiem que no és
útil, ens estalviem buscar una alternativa lliure?