[Mozilla] Welcome back -> Ben tornat

R. Torrents r.torrents a gmail.com
dic mar 19 11:09:54 CET 2014

Bon dia.

Com crec que també passa a algú altre, estic una mica a l'aguait, en fase
d'observació. Si altres són informàtics, jo no ho sóc i, per tant, no puc
parlar amb l'autoritat dels coneixements tècnics i, a més a més, hauré de
veure el vostre sistema de treball.

El "Ben tornat" que dóna títol a la consulta i al missatge no em semblaria
pas una mala solució perquè s'expressa amb claredat i en un llenguatge
normal. Per què dir una altra cosa?

De la mateixa manera, potser perquè tinc uns quants anys, el
"reinicialitzar<http://dlc.iec.cat/results.asp?txtEntrada=inicialitzar&operEntrada=0>"
sempre em sembla un pèl estrany ("iniciar" potser seria insuficient?), però
també és un fet que "inicialitzar" és un terme beneït pel diccionari

Aviseu-me quan pugui fer res de profit (llegir críticament) i digueu-me on.

Ramon Torrents

El dia 19 març de 2014 10.33, Eduard Gamonal <egamonal a softcatala.cat> ha
escrit: