[Mozilla] Fwd: Presentació

Andrea Quintana aquintanaa a gmail.com
dis mar 15 03:16:58 CET 2014

Em sembla que l'havia enviat a una llista equivocada. Si és el cas, disculpeu.

Andrea

Inici del missatge reenviat:
De: Andrea Quintana <aquintanaa a gmail.com>
Data: 15 de març de 2014 3.10.06 GMT+1
Per a: "mozillacat a llistes.softcatala.org" <mozillacat a llistes.softcatala.org>
Tema: Presentació

Bona nit,

Sóc una nova col·laboradora en els projectes de traducció. El meu nom és Andrea, però em podeu dir Andy. Estudio el Grau en llengua i literatura catalanes a la UOC. He treballat com a correctora i traductora professionalment i com a col·laboradora en projectes de traducció com el de Twitter. El meu nivell d'anglès és força alt, superior al Firt Certificate, però no tinc el títol.

M'haureu de donar un cop de mà per saber com treballeu i per on puc començar.

Fins aviat!

Andy