[Mozilla] Continua el problema de SeaMonkey en valencià.

diu jun 15 19:01:35 CEST 2014

No sé de quin problema es tracta exactament.
No obstant, Seamonkey té problemes des de fa dues o tres versions perquè no
ens accepten el sign-off tot i fer-los vora una setmana abans de la data
límit.

"Sign-offs for SeaMonkey 2.28 in Catalan (ca)

There is a sea2.25 fallback signoff
<https://l10n.mozilla.org/shipping/signoffs/ca/sea2.28#781e85c4141d>, which
is used for shipping SeaMonkey 2.28. There is a pending sign-off
<https://l10n.mozilla.org/shipping/signoffs/ca/sea2.28#f2df54a74d89>,
waiting to be reviewed. There is a sourcestamp that technically looks good
to sign off on
<https://l10n.mozilla.org/shipping/signoffs/ca/sea2.28#87ef8fb0aa41>."
Suposo que està relacionat.