[Mozilla.cat] Firefox OS: calendari llançament

Joan arbocenc a calbasi.net
dic gen 22 13:36:50 CET 2014

Diria que si.

Una altra cosa és quan les operadores els posen a disposició dels
clients... Movistar va trigar algo més d'una setmana en la 1.1, i em
penso que amb la 1.2 s'està columpiant algo més (i, fins i tot he llegit
en el fòrum de movistar que la data de la 1.2 pels seus clients serà
"primer semestre de 2014", que espero que vulgui dir que ho faran aquest
gener, perquè si no és de traca...

Pd.: sempre és possible posar un ROM que no sigui de Movistar, em penso,
i passar d'ells... De fet hi ha gent que carrega les versions de
desenvolupament, etc.

Salutacions,

Joan