[Mozilla.cat] Firefox OS: calendari llançament

Joan arbocenc a calbasi.net
div gen 17 16:06:18 CET 2014

El llançament a les "masses" és cada 3 mesos:

1.0 agost'13
1.1 oct'13
1.2 gen'14

Després cal que els fabricants/distribuidors: ZTE, Movistar, les facin
públiques... A la 1.1 va ser una setmana més tard...

Per desenvolupadors em penso que els calendaris son diferents i que les
versions estan disponibles molt abans... Fa no gaire vaig veure un
calendari a on també comentaven les novetats de cada versió, els
objectius de la següent...

Salut,

Joan