[Mozilla] Pootle: Aurora 28 + Gaia 1.3 acabats

dll gen 6 23:10:16 CET 2014

Ep
Aurora i Gaia  100% traduïts al Pootle.
Aurora: Les cadenes que diu pendents són del region. rpoperties, que en
principi no es toquen.

Quant al Gaia:

Encara passa aquest problema que et comentava a la versió anterior (sé
que el Toni va obrir un bug i ningú no ha reaccionat):

> *@Toni**:* hi ha una cadena que li passa alguna cosa. És aquesta:
> <http://pootle.softcatala.org/ca/gaia/translate.html?unit=339573>
>
> Fixa't  en "noti?cations". Si obro el fitxe ren local, veig:
> "Swipe down from top to access recent notifications, credit information
> and "
> "settings."
> Fixa't que "fi" és un sol caràcter :-O Això li deu fer pupa.
En tot cas, la traducció ha de ser:
Feu lliscar el dit des de dalt cap avall per accedir a les notificacions
recents, a la informació de consum i als paràmetres.

També hi ha aquelles cadenes que "tradicionalment" (és a dir, que ja en
versions anteriors) apareixen sense traduir. En aquest cas, n'hi ha 3:

\apps\settings\settings.properties.po
#: fdn-authorizedNumbers
msgctxt "fdn-authorizedNumbers"
msgid "Authorized numbers"
msgstr ""
---> Números permesos

#: gitInfo
msgctxt "gitInfo"
msgid "Git commit info"
msgstr ""
---> Informació de commit del Git

\apps\system\system.properties.po
#: continue
msgctxt "continue"
msgid "Continue"
msgstr ""
---> Continua

Quan em confirmeu que s'ha fet el push, miraré de baixar un build per al
Keon i començar a donar-li voltes ;-)