[Mozilla] Entrar a formar part del grup catala de localització de Mozila

Eduard Gamonal egamonal a softcatala.cat
dll ago 18 19:32:26 CEST 2014

Hola,
Benvingut/da!
Anteriorment hem fet cinc cèntims de tot aquí
https://www.mail-archive.com/mozilla@llistes.softcatala.org/msg01770.html

Bàsicament només cal anar a http://pootle.softcatala.org que és on hi ha
més feina habitualment.
Els nous usuaris podeu fer suggeriments i després la gent amb més
experiència els aprova.
Fins d'aquí uns pocs dies no haurem posat les cadenes noves allà.

Som també a l'IRC: irc.mozilla.org, canal #mozilla-cat per qualsevol cosa :)

Eduard Gamonal