[Mozilla] Per on seguim?

Anna Rosich Soler arosichsoler a gmail.com
dis set 28 01:34:33 CEST 2013

Uau, quin fart de treballar que us heu fet aquesta tarda!

Jo avui dissabte al matí puc fer alguna cosa. Si em guieu una mica sobre
què caldria avançar... :-)

Alguna cosa del Verbatim que heu comentat? El Browser? He de registar-me
pel Verbatim també o hi puc entrar amb algun usuari dels que ja tinc?

Gràcies, i bona feina!! :-)

El dia 27 de setembre de 2013 20.46, Eduard Gamonal <egamonal a softcatala.cat