[Mozilla] Per on seguim?

papapep a gmx.com papapep a gmx.com
div set 27 17:21:23 CEST 2013

Bona tarda,

Ara que ja he fet una mica, poqueta, feina amb els .lang (qui els va
parir, quina merda de format), per on us sembla que segueixi?

Entro al pootle de Mozilla, vaig al tauler:

https://l10n-dev-sj.mozilla.org/shipping/dashboard?locale=ca

i, sincerament, em sento perdut. No sóc capaç de determinar què és més
urgent o important.

Per altra banda, hi ha l'altra pootle, el de softcatalà en el que encara
no m'he registrat. No sé si hi ha projectes amb major prioritat o no.

Doncs això, que agrairia "a little guidance", que vosaltres ja ho teniu
molt per la mà ;)