[Mozilla] Presentació i reserva de fitxer «fhr.lang»

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dij set 26 23:17:39 CEST 2013

Benvingut Pep!!

[Off topic on]
Si tens cap moment, i com veig que utilitzes Enigmail, al Babelzilla,
encara resten 69 cadenes per traduir
[Off topic off]

Una salutació,
Pau Sellés i Garcia
pau.selles a josoc.cat

El 26/09/13 0:07, Josep Sanchez ha escrit: