[Mozilla] Nova col·laboradora

Anna Rosich Soler arosichsoler a gmail.com
dic set 25 21:23:18 CEST 2013

Bon vespre!

Sóc l'Anna Rosich i des d'avui que també col·laboraré amb vosaltres. Sóc de
Calella (Maresme) i fa un any que em vaig graduar en Traducció i
Interpretació. Vaig veure al Twitter que es podia col·laborar amb la
traducció del Mozilla al català, així que de seguida m'he motivat per
ajudar en allò que calgui :-)

He parlat amb en Pascal i l'Eduard i m'han dit que m'encarregui de la
traducció de la home page. Us ho faig saber i així no ens trepitjarem amb
ningú.

Ens anem llegint per aquí!

Anna