[Mozilla] Actualitzat Mozilla Aurora

dic set 25 00:47:18 CEST 2013

Ep
Al final no he fet gran cosa :-(
He estat provant a veure si podia traduir amb l'OmegaT, però després de
fer provatures, he trobat un error en uns tipus de segments i ho he
deixat córrer.
Per si teniu curiositat, l'error és aquest:
<http://sourceforge.net/mailarchive/forum.php?thread_name=52420EBC.6000808%40gmail.com&forum_name=omegat-development>

També he vist és que m'autopropagava força coses que s'aprofitaven (bona
cosa), però prefereixo anar-ho acceptant perquè, com a efecte colateral
d'això, tocava cadenes de tipus "accesskey" (tecles de drecera)  i no
me'n refio.

He fet unes quantes cadenes al Pootle i avall :-/

El 24/09/2013 22:57, Jordi Serratosa ha escrit: