[Mozilla] traducció pàgina d'inici del thunderbird

dij oct 31 19:53:29 CET 2013

El 31/10/2013 16:05, Eduard Gamonal ha escrit:

> 2013/10/31 Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com
> <mailto:jordis.lists a gmail.com>>
>
>     No em queda gens clar si per retornar aquest fitxer cal que fem el
>     check-in directament a svn o si n'hi ha prou adjuntant
>     l'index.html al bug i que se n'encarreguin ells de fer el check-in.
>

> normalment accepten les dues maneres, però el josep tindrà accés amb
> permís de commit al svn en els propers dies i llavors podríem fer el
> primer enviament amb això

Jo no m'esperaria uns dies.
L'actualització al TB24.1.0 ja està en marxa des de da un parell de
dies... és a dir ja fem tard.

Vols dir que d'aquí uns dies no hi haurà alguna altra cosa per fer i enviar?

Si cal, pujo el fitxer al bug i a veure si reaccionen... ja em direu.