[Mozilla] FxOS 1.2: el teclat català no s'activa automàticament quan selecicones "català"?

dic oct 30 00:58:14 CET 2013

Ep
Als que teniu telèfons Keon:
M'he instal·lat el build 1.2 latest més recent
(images-keon-v1.2-2013-10-28.Gecko-ce3f171.Gaia-94c8d4f.zip).
- L'aplicació FTU (=First Time Use, és a dir, l'aplicació de benvinguda
del principi) el primer que demana és la llengua: li dic "català".
- Passo totes les pantalles de configuració inicials.
Vaig a qualsevol aplicació que faci servir teclat... no veig la "l·l" en
prémer la "l".
Vaig als Paràmetres, Teclats i veig que només hi ha seleccionat l'anglès :-(
Hi ha l'opció d'"Afegir més teclats", però s'hauria d'haver seleccionat
automàticament en dir-li "català" al principi, no?

Podeu confirmar si també us passa ?
Potser és un problema generalitzat del build, anirem mirant-ho als
següents...

També veig que els noms de llengües dels teclats estan en anglès. No
veig les cadenes al Pootle. Cal actualitzar cadenes?