[Mozilla] Dubtes de traducció ("Mobilizer" i "Look ahead")

dim oct 29 23:29:06 CET 2013

Ep
Fa uns quants dies l'Edu comentava que el Pascal deia que "Mireu
endavant" no hi cabia i vaig respondre que jo ho veia bé a tot arreu
(vegeu el missatge de sota).
Doncs em sembla que he trobat on no es veu bé:
Si anem a https://www.mozilla.org/ca/
Fem clic a la pestanyeta "mozilla" de la part superior, es desplega i
apareix:

Lleeeeeig!

"Xarxa de desenvolupadors" també hi cap "in extremis", però no és tan
crític...

Algú sap com reportar-ho? Obrir un bug al bugzilla, suposo, però encara
em faig un embolic amb els components... :-[

El 30/09/2013 10:55, Eduard Gamonal ha escrit: