[Mozilla] Fwd: Locales at risk for v1.2 shipping

dij oct 17 09:25:15 CEST 2013

bon dia!
és al pootle.softcatala.org . el projecte s'anomena gaia o b2g
en toni i en jordi serratosa hi han estat treballant els darrers mesos i et
podran guiar. en alguns casos ens saltem la guia d'estil i les
recomanacions del termcat perquè, si no, el text no hi cap.