[Mozilla.cat] Introduccio

dis nov 2 16:08:17 CET 2013

Bona tarda Ricard,
Benvingut!

Si t'interessa col·laborar amb la part tècnica de mozilla.cat, hi ha
tasques en infrastructura (pootle, web, etc), coses per fer al lloc web
(continguts, manteniment i extensió del tema, plugins, etc), traducció
(firefox, thunderbird, seamonkey, firefox per a mòbils, firefoxOS, webs de
mozilla i altres iniciatives) i participació/organització d'esdeveniments.

Som tots voluntaris i hi contribuïm amb el temps i interessos que tenim. Si
vols participar activament en algun tema només cal dir-ho per correu i la
persona que ho porti ja et donarà un cop de mà.