[Mozilla.cat] Introduccio

Ricard Sole Casas ricard.solecasas a gmail.com
dis nov 2 16:02:56 CET 2013

Hola, em presento,

Em dic Ricard i estudio programacio a la Salle Gracia (vaig comencar
telecos i vaig adonarme que nomes m'agradava programar) on desgraciadament
nomes fem Java (i una mica de PHP i VB.Net).

Sempre m'ha interessat tot el tema del software lliure i arrel de coneixer
una treballadora de Mozilla em vaig interessar mes per la fundacio i vaig
trobar el canal #mozilla-cat al servidor IRC de Mozilla  i vaja, aqui estic!

M'interessen sobretot JavaScript, Python i Ruby! Ara estic fent un projecte
per a final de grau (el codi del qual es obert, encara que als professors
no els hi fa gaire gracia hehe) i m'agradaria implementar-hi WebRTC mes
endavant quan estigui mes avancat.

Ricard