[Mozilla.cat] Varies coses

dll maig 13 15:13:57 CEST 2013

Hola Marc,

el codi del blog és a:
https://github.com/MozillaCAT/One-Mozilla-blog
El resultat s'actualitza automàticament a:
http://dev.mozilla.cat/
Et passaríem les credencials per xat. Amb un sistema més madur en un futur
podríem deixar obert el dev.
Des del dev hauries de poder mirar les icones noves com queden.

Si tens compte de Github, endavant. N'Albert, n'Eduard o jo et podem donar
permisos.
Si no estàs segur amb el codi, però coneixes una solució que faria el fet,
podem algú dels 3 provar-ho.

Pel que fa a la newsletter, em fa la impressió que 15 dies potser és massa
sovint (1-2 mesos per començar?), però apart d'això, a nivell tècnic,
digues què creus que et caldria per fer-ho i ho mirem.

Salut,

El 13 de maig de 2013 12.13, Marc Pareta <info a marcpareta.com> ha escrit: