[Mozilla.cat] Varies coses

dll maig 13 12:20:27 CEST 2013

et contesto a ull

2013/5/13 Marc Pareta <info a marcpareta.com>

> Bon dia!
>
> 2 coses. Demà potser em puc acostar a la *Digital Week*. Hi haurà algú a
> la xerrada de telefònica?

no sabia que es feia això. si pucm'hi acosto però és probable que no pugui.

> L'altre és la imatge del bloc. A *Mozilla Hispano* han posat un slideshow
> que queda bastant xulo i dóna dinamisme a la pàgina. Us poso l'enllaç pq li
> feu un cop d'ull - http://www.mozilla-hispano.org/ - És molt difícil
> posar-ho a l'actual plantilla? Crec que aportaria bastant al bloc.

crec que és fàcil. hi ha plugins per fer això a patades. segur que
wordpress en té un.
si no, modifiquem la plantilla i li posem algun plugin d jquery

> També canviaria els icones de les xarxes socials per alguns de més
> modernets. Com ho veieu?

endavant. si trobes les icones i jo les credencials per penjar fitxers,
t'ajudo

> PD: És factible fer una newsletter amb els articles i novetats cada 15
> dies?

factible sí, però no sé fins a quin punt m'agrada fer això. em sento
spammer :P