[Mozilla] Problema amb les versions en valencià.

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu maig 12 12:44:56 CEST 2013

Al 10/05/13 22:43, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> Hola Pau i resta,
>
> he aconseguit generar dins el vserver amb un Python 2.7.4 (gràcies a
> Pythonz) nous paquets:
> http://www.mozilla.cat/pootle/mozilla/ca-valencia/xpi/
> Si més d'una persona pot provar els paquets beta valencians de Firefox,
> Thunderbird i SeaMonkey i pot comprovar que no hi ha cap problema i
> l'adaptació funciona correctament, ho agrairia molt.
>
> Salut,
Hola.

Procediré a pujar les versions generades. Comentar que avui només s'ha
generat Firefox; ni SeaMonkey ni Thunderbird han generat versió.

--
Una salutació,