[Mozilla] Fwd: Re: ús abusiu d'esbrinar

dij mar 28 22:49:33 CET 2013

Hola,

reenvio alguns comentaris que m'ha fet arribar en Jaume,

Salut,

-------- Missatge original --------

El 28 de març de 2013 20.40, Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat
<mailto:toniher a softcatala.cat>> ha escrit:

    Hola Jaume,

    seria la llista 'mozilla'. Pots comentar-ho allà o simplement ho puc
    reenviar jo. Com prefereixis.

    El 28/03/13 20:01, Jaume Ortolà i Font ha escrit:
    > La frase aquesta l'he trobada després d'una actualització del
    Firefox. I

https://github.com/h4ck3rm1k3/svn-mozilla.com-locales/blob/master/ca/snippets.lang

    <http://www.riuraueditors.cat>

> [...]
    >     lo ha
    >     > hecho.
    >     >
    >     > En la primera frase esmentada, doncs, 'esbrinar' no és el
    verb més
    >     > apropiat. Sembla que tindria més sentit usar verbs com
    descobrir,
    >     saber,
    >     > aprendre... La frase quedaria així:
    >     >
    >     > Ara que ja teniu la darrera versió, descobriu [sapigueu...]
    tot el que
    >     > [em sembla més natural que 'tot allò que'] podeu fer amb el
    Firefox.