[Mozilla] Traducció de l'extensió ChatZilla al Pootle

dij mar 28 20:44:21 CET 2013

El 28/03/13 20:40, Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> Al 28/03/13 20:09, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:

> Ok. Però en teoria es farà automàticament com el Mozilla?

Es fa cada matí a les 6 igual. Simplement ho he fet ara també per si
havia aprovat n'Eduard recentment quelcom.

> Vaja :/
>
> Suposem que no haguera sortit cap problema. Què caldria fer? (Ara mire
> això del compare-dirs automàtic...)

Primer arreglar el problema. Esperar demà a les 6 i agafar les cadenes
noves. Després cal fer el paquet d'idioma. Mira anteriors versions del
ChatZilla en català per tenir una idea d'on col·locar les coses.