[Mozilla] OT: Firefox i Viquipèdia

Joan Montané joan a montane.cat
dic mar 20 20:22:17 CET 2013

Bona nit,

no és un tema relacionat amb la traducció, però com que suposo que molts
dels presents feu anar el Firefox... doncs ho demano aquí.

els darrers dies, he notat un 'efecte' estrany en el Firefox i la
Viquipèdia. Resulta que algunes pàgines que ja havia visitat recentment, i
que sé que han estat editades, no veig la darrera versió, sinó la versió de
la memòria cua. He de forçar a recarregar la pàgina. Al principi pensava
que era cosa del meu perfil, però amb el mòbil (Firefox per a Android) em
passa el mateix. Les pàgines que he visitat.... no veig la darrera versió
si l'edició és recent (hores o potser dies).
En altres mediawikis, com el SC, no em passa això. Només ho he detectat amb
la Viquipèdia.
Amb versions anteriors del Firefox, això no em passava, o no havia detectat.

He estat buscant informació pels fòrums, però tot el que trobo és antic i
no sembla relacionat.

Si algú em pot confirmar el comportament, les causes que se m'ocorren són:

1.- Problema exclusiu del Firefox (encara no he fet fet proves amb IE ni
Chrome).
2.- Problema de l'operador (algún proxy-caché?), l'operador d'ADSL és
diferent del de mòbil, però la xarxa és la mateixa.

Joan Montané