[Mozilla] Fent cinc cèntims...

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
div mar 15 12:16:21 CET 2013

El 15 de març de 2013 12.04, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat> ha
escrit:

> [...]
>>

>  Crec que en això t'equivoques, Pau, conec a mooooolta gent
> (programadors, entre ells alguns dels d'Apertium) que utilitzen Mac com a
> entorn de desenvolupament, I ho fan, precisament, perquè la línia de
> comandes és tan potent com la de Linux (res a veure amb la de Windows).
>
>   Dis-me una persona que no siga programador que treballe amb Mac que
> haja utilitzat el Terminal ;) Recorda: no soc programador ni informàtic. I
> un dels motius per tenir Mac és no haver de necessitar per a res utilitzar
> la línia de comandes. Que siga potent no és un motiu perquè no existisquen

Si, això ho sé. Per a usuaris "normals" no cal la línia de comandes, però
això no és una cosa exclusiva de Mac. No he vist mai a cap *usuari normal *de
Windows obrir la línia de comandes, i als meus pares, germana i novia els
vaig posar ubuntu ja fa 3-4 anys i mai han tocat la línia de comandes
tampoc.

> Ho sé, és una batalla perduda: estic rodejat d'informàtic amb Linux que
> són uns heretges :D

<off-topic>

No, home, els Linuxers no sóm heretjes! Això ho sou els de Mac!

Mira sinó quina és la mascota del sistemes operatius BSD [1], en els quals
es va basar Apple per a desenvolupar el Mac OS X ☺

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/BSD_Daemon

</off-topic>
--
< Xavi Ivars >