[Mozilla] tornem a tenir builds de firefox aurora per a l'android

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dim mar 12 18:06:42 CET 2013

El martes, 12 de marzo de 2013, Eduard Gamonal escribió:

> Pau, preguntaves sobre els paquets de llengua.
> normalment fèiem builds del firefox per a l'android i, com que no podien
> ser al google play, els distribuiem de la millor manera possible.
> ara tornem a tenir builds per l'aurora, que és la branca que traduïm i que
> cal provar.

Gràcies Eduard! Has de tenir en compte que jo no tinc Android, per tant no
puc provar-ho. Les meues preguntes van dirigides a tenir actualitzats els
complements de Mozilla, ja que la versió en valencià cal pujar-la
manualment i per tant no em costa pujar 3 o 5.