[Mozilla] No toqueu els fitxers del Pootle

diu jun 23 16:59:24 CEST 2013

Ep
Ja he fet. Al final, he fet els canvis dins del Pootle mateix.
M'he assegurat que els .commandkeys/.keys estiguin en anglès.
També he solucionat algunes .accesskeys que donaven problemes en un test
automàtic de cal Mozilla.
I he fet algunes correccions de coses que m'he trobat pel camí ;-)

L'Eduard mirarà d'aplicar els canvis on calgui.

Al 23/06/2013 14:41, En/na Eduard Gamonal ha escrit: