[Mozilla] Huubs

dll jun 17 22:00:48 CEST 2013

Hola,

Mozilla té acord amb Google i Bing. Diria que en aquest aspecte no ens
hauria d'afectar.
En principi, per substituir el Huubs, abans caldria:
* tenir el searchplugin fet
* si és local (ergo no Twitter o per l'estil), haver contactat els
proveïdors del serve i incloure'ls idealment en el bug
* obrir el bug i fer un pedaç del region.properties.

Salut,

El 17/06/13 21:49, Pau Sellés i Garcia ha escrit: