[Mozilla] Huubs

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu jun 16 15:55:00 CEST 2013

Al 16/06/13 13:31, En/na Albert Juhé Lluveras ha escrit:
> Ep,
>
> Actualitzant-me l'Ubuntu m'he adonat que al Firefox segueix apareixent
> per defecte el Huubs com a motor de cerca malgrat que van tancar el
> setembre de 2012. No s'hauria de treure?
>
> http://huubs.imente.com/
>
> Albert.

A banda d'allò que comenta Albert (el Huubs) em sorprén que no que vinga
per defecte ni el cercador de Softcatalà ni Twiiter en català (i sinó
recorde malament, Yahoo! tampoc...).

Existeix cap política o normativa "oficials" dels cercadors al Firefox?

--
Una salutació,