[Mozilla] Dubtes sobre darrers canvis a cadenes del gaia (FirefoxOS)

dim jul 9 19:19:26 CEST 2013

El 08/07/2013 22:27, Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> ja he actualitzat les cadenes.
> https://hg.mozilla.org/gaia-l10n/ca/rev/78eeecb5b763
Vist! Molt bé!

He baixat els fitxers del pootle, els he comparat amb els que vaig pujar
jo i veig que hi ha una sèrie de cadenes que s'han tornat a quedar
buides (potser el bug que deies com allò de "Skip", però ara en són més):

\apps\communications\ftu\ftu.properties.po
#: skip
msgctxt "skip"
msgid "Skip"
msgstr ""
[Apareix dues vegades al fitxer]

\apps\settings\settings.properties.po
#: gitInfo
msgctxt "gitInfo"
msgid "Git commit info"
msgstr ""
[era: "Informació de commit del Git". Apareix dues vegades al fitxer]

\apps\system\system.properties.po
#: deny
msgid "Don't allow"
msgstr ""
[era: "No permetis"]
#: continue
msgctxt "continue"
msgid "Continue"
msgstr ""
[era: "Continua". Apareix dues vegades al fitxer]]
#: deny
msgid "Deny"
msgstr ""
[era: "No permetis"]

Els retraudeixo? Donaran problemes?

D'altra banda, he fet alguna correcció menor que he trobat en algun
fitxer. No cal fer checkin...

> Ara provaré el telèfon.
>
> Com tinc un altre com el que tens, podem intercanviar-los simplement
> quan/on tu em diguis. Així ho fem més àgil.
Ok! tu diràs :-)