[Mozilla] Dubtes sobre darrers canvis a cadenes del gaia (FirefoxOS)

diu jul 7 16:30:54 CEST 2013

Ep

El 07/07/2013 16:18, Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> Ep,
>
> El 7 de juliol de 2013 15.00, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com>
> ha escrit:

> Tradueix-lo.
OK

> Sí. Si has d'optar, millor que facis canvis progressius que no molts de cop.
Too late ;-)
He començat a fer canvis globals que fan que el build instal·lat al
telèfon comenci a ser obsolet. I en faré uns bons quants més. =-O

salut
jordi s