[Mozilla.cat] La web de FirefoxOS, només en espanyol?

Alina Mierlus contact a alinamierlus.com
dll jul 1 18:06:09 CEST 2013

No es cap microsite. És la pagina oficial de FirefoxOS (tan important
com es la de Firefox).

No tenia cap idea que estan preparant una. A Madrid no m'han dit sobre
això.

En fi, si...molt trist. I fins i tot volem excloure Mozilla de qualsevol
campanya negativa, s'ha de admetre què tenen una gran part de la culpa.

Les coses s'han començat a moure en el darrer temps amb gran esforços,
hores perdudes...

-Alina