[Mozilla] Actualització del Pootle

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dim gen 22 22:53:14 CET 2013

All done!

Good job to all!!!

@Toni,
Aviam quan arriba aquesta versió nova del Pootle que comentes; ja no se
si l'error 126 és perquè estic en altre equip diferent, o perquè

@Eduard,
On estan les cadenes (l'URL) que comentes del BrowserID BigTent? No
estic al meu ordinador habitual i no tinc a mà les adreces d'interès :(
MERCI!!!

Benny ^_^"

Al 21/01/2013 15:45, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: