[Mozilla] No feu canvis al pootle...

dis feb 23 18:33:26 CET 2013

Ep
Estic arreglant errors que, segons veig, es van introduir a la traducció
al voltant de novembre de l'any passat si ho comparo amb la còpia de
seguretat anterior que tenia).
Hi ha força cadenes que ja existien, que ja estaven traduïdes i que, per
algun petit canvi, es van retraduir, algunes incorrectament.
També veig que totes les cadenes angleses buides, es van canviar per un
espai a la traducció, així:
msgid ""
msgstr " "
Això té efectes secundaris, com aquest que he vist quan se m'ha
actualitzat avui al Firefox 20 Beta:

Ja porto modificats una seixantena de fitxers.
Please, no toqueu res al pootle ni n'actualitzeu les cadenes.
Simplement pujaré els fitxers que he tocat a final del dia. En acabat,
feu el que vulgueu... ;-)

Repeteixo: no estic traduint, estic revisant...
Ja posats a revisar les coses que deia abans, vaig trobant cagades per
arreglar, i una porta a la següent :-D

Com ho veieu?

Al 23/02/2013 17:19, En/na Eduard Gamonal ha escrit: