[Mozilla] No feu canvis al pootle...

dis feb 23 17:14:42 CET 2013

No està actualitzat.

Hi ha 2 opcions:
* Eduard actualitza el que faci en Jordi Serratosa sobre Aurora (encara
que el que hi ha ara mateix al Pootle ja sigui un beta) -> Havent de
tractar aquestes cadenes a posteriori quan s'actualitzi el Pootle.
* Jordi Serratosa espera 2 setmanes, quan actualitzarem el Pootle, a fer
els canvis.

Al 23/02/13 17:06, En/na Eduard Gamonal ha escrit: