[Mozilla.cat] Resum de Mozillacat, vol 40, número 9

Esther Martin esmase a gmail.com
dij feb 21 13:49:05 CET 2013

Bones,

Jo soc esther. En tinc 30 anys, soc del 82.
Vaig estudiar ingeria tècnica i superior de telecomunicacions. Vaig fer un
erasmus a Bretagne per la tècnica i desprès vaig fer el projecte de la
superior a Abertis.
Tot i així finalment, m'he dedicat més a la seguretat informàtica.
Ara mateix estic en parèntesis de la meva vida professional.

Esther