[Mozilla.cat] Hola!

Marc Pareta info a marcpareta.com
dic feb 20 14:24:13 CET 2013

Bon dia,

Sóc en Marc Pareta, tinc 31 anys i sóc de Vilafranca del Penedès. Em fa
molta il·lusió poder col·laborar al bloc de Mozilla en català i ja que sóc
fanàtic del programari lliure.

Sóc llicenciat en sociologia per la Universitat de Barcelona i actualment
estic acabant la llicenciatura de Comunicació Audiovisual per la UOC. També
he realitzat un postgrau de comunicació corporativa digital i community
managment a la UPC.

Treballo a les caves Maset del Lleó com a responsable de màrqueting, sóc
membre dels castellers de Vilafranca i amb uns quants amics fa poc que hem
començat un bloc sobre noves tecnologies (arranjamentsdigitals.com). Més o
menys aquest sóc jo!

A l'Albert li havia comentat que podia donar un cop de mà amb el tema de
les xarxes socials. Ja en parlarem.

Un plaer entrar a formar part d'aquesta família i encantat de poder
compartir i aprendre amb tots vosaltres.

Una abraçada!

--

Marc Pareta Sendra
661 504 902