[Mozilla] Problema amb els paquets d'idioma valencià i català

dic feb 6 09:48:53 CET 2013

Al 06/02/13 08:49, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> Tinc problemes amb els paquets d'idioma del Firefox:
>
> Amb un Firefox 18.0.1 en espanyol sota Windows per algun motiu el paquet
> d'idioma (baixats de les URL de sota del Rebost[1][2]) em canvia els
> codi d'idioma de navegació però no la llengua de la interfície. Això ho
> puc reproduir amb els dos paquets. Crec que l'error que adjunto està
> relacionat. O sigui, en continua amb espanyol (:-
>
> Atentament,
>
> Jordi,
>
> [1] http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Paquet_catal%C3%A0_per_al_Firefox
> [...]

L'instal·lador valencià tenia un problema.
No havia afegit l'entrada del 18 a:

http://www.mozilla.cat/firefox-valencia.json

He de posar-me aviat a canviar aquestes extensions i ja miraré que sigui
més resilient davant d'aquests problemes.

Ara el paquet valencià ja hauria de funcionar.