[Mozilla] Missatges agrupats

Joan arbocenc a calbasi.net
dic des 11 12:12:52 CET 2013

Us adjunto el missatge que acabo d'enviar a les llistes de Gnome...
Aquí ja en vaig enviar un de semblant i algú em va respondre que podia
configurar-ho jo a les opcions de la llista... Us confirmo que no, que
el que demano és una opció de configuració de la llista per part de
l'Administrador (afecta a tots els usuaris).

Fins ara,

Joan Cervan

----

Hola,

Actualment les opcions de correu agrupat de la llista deuen estar
configurades en pocs Kb (potser 30? el defecte?). Això, per la meva
experiència, li resta utilitat, perquè acabes rebent boi els mateixos
missatges (potser la meitat o un terç), quan la gent que usem aquesta
opció pretenem tenir resums diaris, excepte si hi ha molt de tràfic...

Em penso que millorariem la configuració de la llista si pugem el límit
per enviar el missatge agrupat a 300Kb (és el que acostumo a posar jo a
les llistes que gestiono).

Salutacions,

Joan Cervan