[Mozilla] main.lang i l'inel·ludible firefox/os/index.lang

dim des 10 00:08:27 CET 2013

Edu
Tens el l'enllaç al commit? A vegades va bé veure les correccions i
modificacions.
Bona feina a tots, sorry papapep i annar que no puc estar gaire al cas dels
.lang

salut,
jordi s
El dia 08/12/2013 19.59, "Eduard Gamonal" <egamonal a softcatala.cat> va
escriure: