[Mozilla] Migració dels langs de SVN a un altre Pootle

dic des 4 17:23:40 CET 2013

Ep
Per al·lusions, unes reflexions:
- Ara mateix, les traduccions dels fitxers .lang es "perden". Si es
centralitzen al Pootle, es converteixen en fitxers .po que es poden
utilitzar com a referència, fer-hi cerques, etc. La traducció es pot
reutilitzar i baixar-la en forma de memòries de traducció.
- Entenc que la feina de mantenir el Pootle al dia seria del gestor del
Pootle (Dwayne). Si ja ho fa regularment per a d'altres locales (cal
confirmar aquest punt), no crec que li comporti més feina afegir-ne un
altre.
- El Pootle que fan servir és l'última versió
- De fet és el Pootle dels "pares de la criatura" (o sia, les creadors
del Pootle), s'encarregaran de tenir-lo a la versió més recent. Això
també descarrega feina d'haver d'estar pendent d'actualitzacions del
nostre Pootle.
- Al Pootle del locamotion hi ha altres projectes que també tenim al
nostre Pootle. Com diu el Toni, la idea seria començar pels .lang ("Web
Parts", en diuen) i veure si seria factible passar els altres components
cap allí.
- Tot plegat és amb la intenció d'alleugerir la feina de gestió de
fitxers, commits/pulls/pushes/merges amunt i avall, actualitzar fitxers
dels projectes, actualitzar el mateix Pootle, etc. Jo aquesta part no la
veig, però és que no la vull ni veure :-D La idea és que si ja hi ha
algú que ja fa tot això per a una sèrie de locales, per què no
aprofitar-ho? No crec que un locale més impliqui més càrrega de feina.

Per exemple, si mirem com ho té muntat per al Firefox (Aurora):
<http://mozilla.locamotion.org/projects/firefox/>
És interessant la informació que posa sobre deadlines, prioritats, etc.
Sembla que ho tenen força al dia.

Vinga, anem parlant.

El 04/12/2013 15:19, Toni Hermoso Pulido ha escrit: