[Mozilla] L'actual versió de ChatZilla no és compatible amb Firefox 23.0.1

dll ago 19 19:29:01 CEST 2013

El 17/08/13 10:30, Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> Hola.
>
> Acabe d'actualitzar el Firefox i la traducció del ChatZilla en català ha
> deixat de funcionar. Toni, saps res del tema? Ho dic perquè no sembla un
> problema de traducció...

Merci Pau,

s'havia actualitzat l'extensió i no teníem la traducció al dia. Ja he
enviat una actualització perquè l'aprovin.
L'aproximació actual (Pootle) no és adequada. Miraré d'esbrinar com ho
podem millorar tot plegat.